Dla jednego z naszych klientów – dynamicznie rozwijającej się firmy specjalizującej się w innowacyjnych rozwiązaniach w obszarach: Automation / AI, Cloud, Data Analytics, Networking & Communication, IT Infrastructure, CyberSecurity oraz Professional Services. Poszukujemy doświadczonego Key Account Managera,
który pomoże w budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami.
Zadania i odpowiedzialności
- Sprzedaż i doradztwo w zakresie rozwiązań ICT.
- Tworzenie strategii współpracy i sprzedaży do klientów.
- Realizacja celów przychodowych i marżowych.
- Przygotowywanie i prowadzenie spotkań z klientami we wszystkich obszarach współpracy (negocjacje z dostawcami, vendorami, podpisywanie umów, wdrażanie nowych usług, utrzymanie sprzedaży).
- Udział w przygotowaniu i realizacji działań dotyczących obsługi klientów (m.in. budowanie ofert, działania promocyjne, polityka cenowa).
- Współpraca z partnerami i dostawcami.
Oczekiwania / Wymagania
- 4 letnie doświadczenie w sprzedaży na rynku ICT.
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych.
- Prawo jazdy kat B.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub inżynierskie).
Oferujemy
- Elastyczną formę współpracy – B2B lub umowę o pracę.
- Pracę hybrydową
- Pracę w czołowej firmie branży IT w Polsce.
- Dużą swobodę działania zawodowego, możliwość udziału w realizacji największych projektów teleinformatycznych w Polsce.
- Atrakcyjny system motywacyjny.
- Pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, program emerytalny).